Alla inlägg under maj 2015

Av madelein johnsson - 21 maj 2015 00:41

Kan tydligen inte sova..vilket inte gör så mycket då värken tagit över men men så nu har jag suttit o läst en hel del om den religion jag känner att jag har en speciell koppling till...har vel vetat länge men kännt mig ensam o svag tills jag tog en regäl titt på mig själv och då full allt på plats..kändes helt fantastiskt???

Alla handlingar o hur jag tagit konsekvenserna för o komma dit jag är idag o plötsligt inse att jag är på rätt väg efter många år av lidande o sorg ..en sån underbar känsla, ett lugn har spridits i hela kroppen...

Av madelein johnsson - 14 maj 2015 19:48

Nu är vi snart inne på vecka 6 av 12 på kursen och känner/syns att jag blivit bättre o bättre,inte bara på att måla mm men kommit långt med personlig utveckling, kommunikation och fått en helt annan förståelse hur faktiskt konst med inslag av maindfullness kan påverka ditt liv.

Känner att jag nu genomgår en massiv förändring där jag tar bort dom som inte ger mig positiv näring,stöd o glädje.. lite som att sluta röka typ,allt som man associerar med de tar man bort och byter ut och kvar finns en ny grund att bygga på.

Nu kan det bara bli bättre,nytt hopp har väckts inom mig nu när jag skall på möte om ev praktik och sist jag fick chansen gick de inte så bra,men nu är jag fokuserad o nu får inget gå fel.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

My Dream


Skapa flashcards