Alla inlägg den 17 december 2014

Av madelein johnsson - 17 december 2014 22:48

under hela mitt liv har jag aldrig haft en fast punkt när de gäller jobb/studier dels p.g.a min hälsa och av den psykiska biten har också spelat in..men jag ger inte upp,jag har fallit och fallit men jag har tagit mig upp varje gång..de är dags att hitta något jag vill o tycker om att göra för de skulle stärka min självkänsla o mitt självförtroende.. min hälsa är nu under kontroll och mitt psyke är stabilt..de är dags

Bara för att jag har ett handikapp och p.g.a de  psykiska.de  gör mig inte mindre värd än någon annan,att bara få en chans skulle betyda så mycket..

Dag 1.

Diskutera med Vuxenpsyk o hoppas jag får ett klartecken hos dom,sen diskutera med Arbetsförmedlingen om de finns nått mer passande arbete för mig o mina behov.

Alla förtjänar att få en chans, för dom som vill arbeta..

Önska mig lycka till 😉


Av madelein johnsson - 17 december 2014 22:48

under hela mitt liv har jag aldrig haft en fast punkt när de gäller jobb/studier dels p.g.a min hälsa och av den psykiska biten har också spelat in..men jag ger inte upp,jag har fallit och fallit men jag har tagit mig upp varje gång..de är dags att hitta något jag vill o tycker om att göra för de skulle stärka min självkänsla o mitt självförtroende.. min hälsa är nu under kontroll och mitt psyke är stabilt..de är dags

Bara för att jag har ett handikapp och p.g.a de  psykiska.de  gör mig inte mindre värd än någon annan,att bara få en chans skulle betyda så mycket..

Dag 1.

Diskutera med Vuxenpsyk o hoppas jag får ett klartecken hos dom,sen diskutera med Arbetsförmedlingen om de finns nått mer passande arbete för mig o mina behov.

Alla förtjänar att få en chans, för dom som vill arbeta..

Önska mig lycka till 😉


Av madelein johnsson - 17 december 2014 22:07

 I mitt liv så har jag aldrig haft en fast pukt när de kommer till jobb dels p.g.a  hälsa och de psykiska,kan inte räkna hur många gånger jag har försök efter man gått in i väggen,men jag ger aldrig upp! Nu är hälsan  under kontroll men psyke är stabilt..jag vill ge detta en ny chans,att bara få hitta något jag trivs med o klarar av skulle betyda massor för mitt självförtroende o min självkänsla ..jag känner mig så statkt motiverad o jag ger aldrig upp..

Dag 1 

är att presentera detta för vuxenpsyk så jag kan få ett klartecken därifrån.

Och därefter gå igenom mina idéer för Arbetsförmedlingen., dom har ju lovat att hitta något mer passande för mig utifrån mina behov..bullshit! Tror på de när jag ser de..



Bara för att jag har ett handikapp o lite på de psykiska fronten betyder inte de att jag är mindre värd eller klarar inte lika mycket som nån annan..


Då har dom inte mött mig!

Av madelein johnsson - 17 december 2014 22:07

 I mitt liv så har jag aldrig haft en fast pukt när de kommer till jobb dels p.g.a  hälsa och de psykiska,kan inte räkna hur många gånger jag har försök efter man gått in i väggen,men jag ger aldrig upp! Nu är hälsan  under kontroll men psyke är stabilt..jag vill ge detta en ny chans,att bara få hitta något jag trivs med o klarar av skulle betyda massor för mitt självförtroende o min självkänsla ..jag känner mig så statkt motiverad o jag ger aldrig upp..

Dag 1 

är att presentera detta för vuxenpsyk så jag kan få ett klartecken därifrån.

Och därefter gå igenom mina idéer för Arbetsförmedlingen., dom har ju lovat att hitta något mer passande för mig utifrån mina behov..bullshit! Tror på de när jag ser de..



Bara för att jag har ett handikapp o lite på de psykiska fronten betyder inte de att jag är mindre värd eller klarar inte lika mycket som nån annan..


Då har dom inte mött mig!

Av madelein johnsson - 17 december 2014 18:50

Har haft ett par känslomässiga dagar så blir drömmarna allt verkligare o våldet mer intensivare..minnen från barndomen som ligger o lurar i mörkret..inget barn skall bli behandlad så som jag har blivit..är nu inne på min 3 de vecka som rök o snusfri,även snart skuldfri och av en bra anledning också.. tänker börja stödja utsatta barn som har el upplever våld i hemmet..dom förtjänar en trygg och säker uppväxt och bli över östa med villkorstlös kärlek..dom skall veta att det finns hopp..

Av madelein johnsson - 17 december 2014 17:55

Har haft ett par känslomässiga dagar så blir drömmarna allt verkligare o våldet mer intensivare..minnen från barndomen som ligger o lurar i mörkret..inget barn skall bli behandlad så som jag har blivit..är nu inne på min 3 de vecka som rök o snusfri,även snart skuldfri och av en bra anledning också.. tänker börja stödja utsatta barn som har el upplever våld i hemmet..dom förtjänar en trygg och säker uppväxt och bli över östa med villkorstlös kärlek..dom skall veta att det finns hopp ?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards